HEDEFLER
1-Çevre bilincine sahip bireyler yetiştirmek.
2-Çevre okuryazarlığı gelişmiş olan bireyler ile dünyadaki doğal sistemlerin nasıl çalıştığı ve insan aktivitelerinin bu sistemlere etkisinin nasıl olduğu ile ilgili farkındalık, bilgi ve duyarlılığın gelişmesini sağlamak.
3-Öğrencilere çevre eğitiminin doğa ile kişisel ilişkilerini, sorumlu tüketici davranışlarını ve aktif vatandaşlığı nasıl destekleyebileceği konusunda yardımcı olmak.
4- Doğa ile uyumlu bir ilişki geliştirmelerine doğadaki kaynakların sonsuz olmadığını anlamalarına yardımcı olmak.
5-Çevre ve ekoloji ile ilgili temel kavramlar, dünyanın yapısı, doğal afetler, kaynakların bilinçli tüketimi, çevre temizliği, hava olayları gibi temalarda doğru bilgiye öğrencilerin ulaşmasını sağlamak.
6-Çevre gönüllüsü öğrenciler yetiştirmek.
7-Suyun giderek önem kazandığı günümüzde öğrencilerin dünyadaki su döngüsü ile ilgili bilgilere sahip olmaları ve su kaynaklarının doğru kullanımını sağlamak.
8-Atıkların geri dönüşüm ile üretime geri kazandırılması bilincini vermek.
9- Sağlıklı gıdanın gelişimleri üzerindeki önemini kavramalarını sağlamak.
10- Çevre sorunlarını anlama,ele alma becerileri, çevresel süreçler ve sistemler hakkında yetkinlik kazanmak.